درخواست امام جمعه ابرکوه در مراسم روز پرستار : پزشکان بومی به یاری همشهریان خود بشتابند

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:به مناسبت روز پرستار، امام جمعه ابرکوه و فرماندار به همراه جمعی ازمسئولین شهرستان در بیمارستان این شهرستان حضور یافتند و با اهداء شاخه های گل به پرستاران از زحمات این عزیزان تقدیر کردند.

در این مراسم، از بخشهای مختلف بیمارستان بازدید شد و از نزدیک تلاش و زحمات شایان تقدیر پرستاران، مورد بازدید مسئولین قرار گرفت.

در ادامه این برنامه که با مراسم جشن پرستاران در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی و با حضور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان همراه بود ، حجه الاسلام والمسلمین حسینی طی سخنانی، پرستاران را فرشته نجات و مونس دردآشنا و غمگسار بیماران توصیف کرد.

امام جمعه ابرکوه همچنین پزشکان بومی را، مایه امید شهرستان خواند و از آنان دعوت کرد تا با احساس مسئولیت در قبال همشهریان مؤمن خود ، انگیزه معنوی را برای امر معاش و معاد خود لحاظ کنند و به شهرستان ابرکوه برگردند و کاستی های پزشکی و درمانی را با حضور خود جبران نمایند و موجبات مباهات همشهریان خود را فراهم سازند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ابرکوه، همچنین از پزشکان خواست ، قداست معنوی کار و تلاش درمانی خود را با مبانی سخیف مادی کم رنگ نکنند و بدینوسیله محبوبیت و مقبولیت عمومی خود را در دل مردم مضاعف سازند.

وی همچنین رسیدگی به مشکلات پرستاران را توسط مبادی ذیربط در دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت و درمان ، مایه دلگرمی این عزیزان پرتلاش خواند و گفت : قطعاً تلاش جهت رفع مشکل پرستاران موجب رضایت خاطر بیماران را به دنبال خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا